Povinné informace
1. Název
Obec Vonoklasy2. Důvod a způsob založení
- Obec je základním územně samosprávním společenstvím a tvoří územní celek, který je vymezen hranicí obce.
- Obec je veřejnoprávní korporací, která má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu.
- Obec vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající.
- Obec pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění úkolů chrání též veřejný zájem.
- Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Ve vymezených oblastech vykonává státní správu v přenesené působnosti.
3. Organizační struktura
Nejvyšším orgánem je sedmičlenné zastupitelstvo obce. Rozhoduje ve věcech náležících do samostatné působnosti obce. Funkční období je čtyřleté. Iniciativními a kontrolními orgány zřizovanými zastupitelstvem obce jsou výbory, a to finanční a kontrolní.Obec je navenek zastupována starostou, který ve vymezeném rozsahu vykonává také funkci rady obce.
Výkonným orgánem obce je obecní úřad. Tvoří jej starosta, místostarosta a zaměstnanci obce. Starosta stojí v čele obecního úřadu. Obecní úřad není dělen na odbory. Iniciativními a poradními orgány starosty jsou komise.
4. Kontaktní spojení
4.1 Poštovní adresa - Sídlo
Vonoklasy, PSČ 252 28
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Vonoklasy, PSČ 252 28
4.3 Úřední hodiny
úterý 8:00 – 16:00
středa 10:00 – 18:00
čtvrtek zavřeno
pátek 8:00 – 14:00
4.4 Telefonní čísla
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa podatelny
Vonoklasy, PSČ 252 28
4.7 Elektronická adresa podatelny
4.8 Datová schránka
5. Případné platby lze poukázat
Komerční banka, a.s.č.ú. 35-9612650267/0100
6. Identifikační číslo (IČO)
002418227. Plátce daně z přidané hodnoty – Daňové identifikační číslo (DIČ)
CZ-00241822obec není plátce DPH
8. Dokumenty
Rozpočet obceZávěrečný účet obce
Kontrola hospodaření obce
Zasedání zastupitelstva obce
9. Podání a příjem žádostí o informace
- ústní podání osobně na adrese obecního úřadu v pracovní době
- písemné podání osobním nebo poštovním doručením na adresu obecního úřadu
- elektronické podání na e-mail obecního úřadu, resp. přes e-podatelnu
10. Opravné prostředky (odvolání proti rozhodnutí)
10.1 místo a způsob podání a podnětů
- Ústní podání osobně na adrese obecního úřadu v pracovní době
- Písemné podání osobním nebo poštovním doručením na adresu obecního úřadu
- Elektronické podání na e-mail obecního úřadu, resp. přes e-podatelnu
10.2 Opravné prostředky
Opravné prostředky proti rozhodnutí vydaným obecním úřadem se podávají ve lhůtách a způsobem stanovených zvláštními předpisy. Ve vydaných správních rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které v konkrétním případě stanoví postup odvolatele při podání odvolání.
Většinou lze opravný prostředek podat do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí, pokud není v rozhodnutí nebo právním předpisem stanoveno jinak.
Co když orgán žádosti nevyhoví
Odvolání
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení. Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti. O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
Stížnost
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6, kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti, kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3, uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.
10.3 Formuláře
Ke stažení v sekci Formuláře
10.4 Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Návody pro řešení běžných životních situací, např. přihlášení k trvalému pobytu, ověření shody opisu nebo kopie s listinou, ověření pravosti podpisu a mnoho dalších včetně potřebných formulářů nebo jejich vzorů naleznete zde http://www.mvcr.cz/rady-a-sluzby.aspx.
Další důležité informace získáte zde: http://www.portal.gov.cz.
11. Předpisy
Jednací řád zastupitelstva obceVolební řád zastupitelstva obce
Jednací řád finančního a kontrolního výbrou
Organizační a pracovní řád obecního úřadu
Směrnice pro poskytování informací
Směrnice pro řešení stížností
Provozní řád pro odběr pitné vody z vodovodu
Provozní řád odvedení odpadní vody do kanalizace
Obecně závazná vyhláška o místních poplatcích
Obecně závazná vyhláška o nakládání s odpady
Požární řád obce Vonoklasy
Směrnice pro řešení mimořádných událostí a krizových situací
12. Úhrady za poskytování informací
12.1. Sazebník úhrad za poskytnuté informace
Sazebník úhrad12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
13. Licenční smlouvy
13.1. Vzory licenčních smluv
Nejsou uzavřeny licenční smlouvy
14.3. výhradní licence
Dosud nebyly žádné poskytnuty.
14. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.
Výroční zprávyOstatní informace
A) Přehled o poskytnutých informacích
Přehled o poskytnutých informacíchB) Evidence obce v rejstřících či registrech
obec nevede přehled o rejstřících, registrech, evidencích orgánů státní mociC) Ochrana osobních údajů
obecní úřad vede evidenci obyvatel, evidenci poplatků, evidenci voličů při volbách, agendu k poskytování informací, personální a mzdovou agenduD) Informační systém obecního úřadu
je vybudován na platformě operačního systému MS Windows
Podmenu:
Kontakt
Úřední hodiny
Pondělí |
10 – 18 hod |
Úterý |
8 – 16 hod |
Středa |
10 – 18 hod |
Čtvrtek |
zavřeno |
Pátek |
8 – 14 hod |
VEŘEJNÝ INTERNET
Přístup na veřejný internet
v úředních hodinách